Direktlänk till inlägg 18 december 2017

Nu skal der males!

Av Susanne Mikkelsen - 18 december 2017 19:04

Jeg har gået rundt om det som katten om den varme grød ...min stue trænger seriøst til at blive frisket op her inden jul, men den ene overspringshandling har taget den næste, så det har trukket i langdrag. Men nu skal det være.


Oprindeligt havde jeg planlagt selv at male, men jeg må nok konstatere, at tid virkelig er en mangelvare i øjeblikket. Derfor endte jeg med at hyre en maler i stedet for. Heldigvis fandt jeg en portal, hvor jeg kunne indhente 3 tilbud, så prisen virker såmænd ganske fair.


Jeg blev lidt overrasket over, at det var muligt at finde en maler, som rent faktisk havde tid til at komme med så kort varsel. Men han havde fået et afbud pga. sygdom, så det var jo meget heldigt for mig.


De tre af væggene i stuen skal være hvide og den fjerde blive ren dyb orange. Jeg elsker varme farver, og det vil stå så godt til min sofa. Jeg kan slet ikke vente   

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Susanne Mikkelsen - 5 maj 2019 12:37

Trænger væggene i dit hjem til at blive frisket op med ny maling? Vil du fjerne den gamle maling først, er der flere forskellige metoder, som du kan tage i brug, men den mest effektive metode  er nok at slibe malingen af. Der findes som sagt også and...

Av Susanne Mikkelsen - 25 februari 2019 19:26

Der findes stadig mange autoværksteder, som er uafhængige til trods for, at rigtig mange værksteder i dag er medlem af en kæde. Mange af disse værksteder er mærkeuafhængige, hvilket vil sige, at de som udgangspunkt servicerer alle bilmærker. Det ka...

Av Susanne Mikkelsen - 6 december 2018 11:42

Kender du det, at man kommer til at starte på en ny krimiserie midt inde i serien? Hvor træls kan det ikke være, at der bliver refereret til tidligere ting, som hovedpersonen har oplevet, hvor man føler sig helt tabt, fordi man ikke har læst bøgerne ...

Av Susanne Mikkelsen - 6 december 2018 11:36

For lægfolk kan det være svært at vide, hvad forskellen er på en hovedentreprise, en totalentreprise og en fagentreprise.   En hovedentreprenør har det overordnede ansvar for et byggeprojekt. Hovedentreprenøren påtager sig ansvaret for fagentrep...

Av Susanne Mikkelsen - 24 november 2018 13:56

Man skal være autoriseret elinstallatør for at udføre rigtig mange el-opgaver. At uddanne sig til elinstallatør tager to år, når man er uddannet som elektriker. På uddannelsen man blandt andet om love og regler, projektering, økonomi og ledelse, så p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards